Välkommen!

2011-03-09 @ 18:02:08 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hejsan! Jag startade denna bloppis för att jag är en riktig shopoholic när det kommer till barn kläder! Barn växer ju sjävklart väldigt fort och vips så hade jag otaliga påsar och säckar med urvuxna kläder och då är det ju bättre att de kommer till folk som behöver dem än att ligga i förrådet :D

Vill ni köpa en vara så skicka ett mail till [email protected]

Jag kommer lägga ut bild och info om alla grejer och då skriver jag även om det är t.ex. hål, fläck, namnad.

Det pris jag sätter är ej prutbart och är "pp" (plus porto)

Pengarna sätts över på mitt swedbank konto innan jag skickar varan.

Jag ansvarar inte för postens slarv.

Rökfritt hem men hund och katt finns i hemmet.

Hoppas ni hittar något kul!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback